Najnowsze Wpisy

:-) I doopa ;D Komentarze (0)
30. grudnia 2002 10:27:00
linkologia.pl spis.pl

Helou, wiecie co Wam powiem? Problem w tym, że nic :) No to tyle hehe, chyba zrezygnuje z zabawy w to, ja nie mam czasa ani wiedzy na prowadzenie tego goofna ;P Ppapapapappapa Żegnam ;P hehe

sznurzyca : :

Yyyy, ...nie qmam o co uassi :) Komentarze (4)
23. grudnia 2002 15:09:00
linkologia.pl spis.pl

Ej  ludzie...help...Nie wiem caukovicie o co tu chodzi ;( Bez sensa to jest, nie kce mieć jush bloga ;) papa

sznurzyca : :

linkologia.pl spis.pl

Heyo Ludzie (jeśli w ogoole ktoś to beudzie kiedyś czytau) !

Normalnie nie wiem czy Wy to widzicie, ale jestem tÓ!! :D W końcu kawauek kartki na spisywanie swoich (czeusto gÓpkofatych) myśi :) No i jakieś tam pole do popisu no nie? :) Beudem Was zarzucać (o ile mi net i komp pozwolom) moimi rysunkami i zdjeuciami (znaczy mojego autorstwa) heh. Siem trzeba rozwijać i pokazać światÓ normalne SiEBIE :D Bo wiecie...dziś to każdy ziom na czasie mÓsi mieć net... inaczej nie da siem egzystować, no nie ma rady ;D musicie mi wierzyć :) Ah cieshem sie, mimo wszystko, że w końcu mam miejsce na wypisywanie moich durnych (chociaż nie zawshe) myśli :) Ale qrcze no nie kciauabym uciekać siem do blogofych stereotypoof, bo to chyba nie o to w blogach i życiÓ chodzi ;-) Ale z drugiej strony, jak jush musish cos dopshe stworzyć (nie tylko bloga) to sie pojafia odwieczny problem ludzkości- lenistwo- moja (i nie tylko) zmora :) A jak jush mnie nawiedza, to nie ma bata ;-) ojejĆ wuaśnie sobie przypomniauam o biologii...ale uwaga: moja pierwsha zasada na tym blogasie: nie pish o nauce jak wieukshośc blogofcoof to robi- no dla mnie to nudne i żauosne ;P heh... beudem siem starać o ile cierpliwośc mi na to pozwoli hehe (cierpliwośc- moja dobra znajoma) :) Ah nie wiem co tu wpisać bo niby tak wiele mam do pisana, ale przez to nie mogem zebrać myśli i uszeregować to wg stopnia "ważności" :-) i w rezultacie dochodzem do wniosku, że wszystkie iinformacje beudom w kolejnych mych mądrych notkach :) no i jeszcze jeden wniosek: opps jest pooźno ;D no i tyle, pora iść, mam nadziejem, że beudzie dopshe (no nadzieja- moja druga dobra znajoma- broń boshe MATKA :P)  paps

sznurzyca : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2526272829301
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
303112345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

useeer | sqqter | ulkasuwalki | tony-t | dont | Mailing